VI GÅR BENHÅRDT EFTER AT HAVE BRANCHENS BEDSTE KUNDESERVICE
Vi sætter en stor ære i at levere gode produkter og god service, derfor har vi de seneste år haft den glæde at kunne betjene mere end 200.000 glade vindueskunder!
Vi bestræber os altid på at yde den bedste kundeservice og uddanner løbende vores medarbejdere. På den måde har vi i dag skabt en både effektiv og velorganiseret salgs, logistik og serviceafdeling, der er bemandet med dygtige, hjælpsomme og kompetente medarbejdere, der altid sidder klar til at hjælpe dig.
Vi har sat ord på vores kundeservice indsats og formuleret en servicestrategi vi kalder; “SERVICEGARANTI”:
✔ Vi svarer på din reklamation inden for 1 uge
✔ Har du brug for et servicebesøg, vil du blive kontaktet af vores montør
✔ Er der brug for reservedele, leveres de hurtigt fra vores egen fabrik
✔ Vi foretager løbende kvalitetskontrol af servicesager
✔ Vurderer vi, at fejlen ikke kan udbedres, producerer vi nyt
✔ Har du brug for hjælp, rykker vi hurtigst muligt ud med vores egen servicebil
✔ Indsend nemt og hurtigt din reklamation online
Med Sparvinduers SERVICEGARANTI, kan du føle dig helt tryg i dit vindueskøb.
Vi forpligter os til, at give dig hurtig hjælp og god behandling.
Vi håber, at du vil handle dine nye vinduer og døre hos os!