25% netrabat på specialmål!
+
Bestil senest 3. november og få levering til kun 375 kr.!
2021 anmeldelser på Trustpilot
5 udstillinger med rådgivning
Ingen forudbetaling
Få leveret fra 4 uger

Om reklamation

Tilfredse kunder er altafgørende for Sparvinduer

Vores mål er at levere gode produkter rettidigt og til den billigst mulige pris med mindst mulig fejlmargin. Men vi ved, at der kan ske fejl, og de skal naturligvis rettes hurtigt. Når der anmeldes en reklamation, modtager du inden for 24 timer en bekræftelse på, at vi har modtaget den. Sagen bliver efterfølgende vurderet i vores serviceafdeling, som giver dig besked om, hvad der skal ske snarest muligt.

 

For at sikre dig den hurtigste og bedst mulige behandling af en reklamation, er vores procedure følgende:

 

Bemærk! 

Produkter med evt. synlig fejl eller skade må ikke monteres inden vi har behandlet sagen, såfremt dette sker betragtes produktet som godkendt.

 

Transportskade

  1. Er du hjemme ved modtagelsen skal skaden anføres på fragtbrevet. Samtidig skal du tage foto af skaden og anmelde den til os på e-mail. Er du ikke hjemme ved modtagelsen skal skaden anmeldes med det samme, du kommer hjem - og inden monteringen.

  2. Vi vurderer skaden så hurtigt som muligt ud fra din beskrivelse og dine fotos. Sagen kan løses på følgende måde:

    • vi tager produktet retur og udbedrer skaden, skifter dele eller producerer nyt og leverer det til dig igen eller

    • vi fremsender reservedele til reparation og du udskifter selv, så kan du hurtigt komme videre med dit projekt.

 

Synlig skade på produktet

  1. Synlig skade skal anmeldes på e-mail med det samme og altid inden montering finder sted. Monteres produkter med synlig skade, er produktet godkendt og afhjælpning kan kun ske i form af fremsendelse at reservedele.

  2. Vi vurderer skaden så hurtigt som muligt ud fra din beskrivelse og dine fotos. Sagen kan løses på følgende måde:

    • vi tager produktet retur og udbedrer skaden, skifter dele eller producerer nyt og leverer det til dig igen

    • vi fremsender reservedele til reparation og du udskifter selv, så kan du hurtigt komme videre med dit projekt.

 

Skade som er opstået efter montering har fundet sted

  1. Skade skal anmeldes på email med det samme den opdages, vedlagt en beskrivelse samt fotos.

  2. Vi vurderer skaden så hurtigt som muligt ud fra din beskrivelse og dine fotos og finder en løsning sammen med dig.

  3. Såfremt vi leverer et nyt produkt, efter montering har fundet sted, skal du være opmærksom på, at vi producerer og leverer produktet uden beregning, men vi dækker ikke eventuelle omkostninger til udtagning og ny montering.

 

OBS: Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en e-mail, når vi har modtaget varen. I e-mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.